101201 Dag 367

30-11-’09. Een datum die bij iedereen in het geheugen gegrift staat, maar vooral bij Eva Sophie en Maaike Arjella. We begonnen op deze datum namelijk met onze doelen. Deze datum is inmiddels 366 dagen geleden en dus kan ik het heugelijke feit plaatsen: We zijn een jaar aan het doelen! Een jaar vol ups en downs, en op het moment vooral met de vraag: ‘Hoe gaan we dit haaaaaalen?’ Bij mij overheerst die vraag in ieder geval. Er zijn naar mijn zin namelijk nog net even te weinig doelen gehaald.

Om een gevoel van toen en nu te geven, geef ik jullie een kijkje in mijn elke-maand-een-foto-doel. Ook vandaag heb ik weer een foto van mezelf gemaakt, voor deze maand. Ik plaats bij deze de foto’s van december ’09 en december ’10. Hihi.

Tot zover de foto’s. Als ik vanavond mjin tanden niet vergeet te poetsen (en dat zou echt DOM zijn), heb ik het tandepoetsdoel gehaald! Yessss! Weer iets doorgestreept.

Lange tijd geleden, toen doelen nog haalbaar(der) leken, hadden Eva en ik de goede gewoonte overzichtslijstjes te posten. Dit gebruik doet op mijn blog bij deze zijn (of haar) herintrede. Niet huilen.

Dag: 367
Behaalde doelen: 28
Gefaalde doelen: 1
Voor of achter op schema:
Je moet: 0,1 doelen (0,1008991009) per dag
Ik heb er nu: 0,0762942779
Work in progress: Tanden poetsen
Aantal visitors so far: 1069

Help! Welk doel moet ik gaan halen! Is het chocodoel mogelijk, vrijdagavond? Of al eerder, met mijn zusje? Idee!

1 reactie »

  1. evasophie Said:

    Hier is het ook al veel te lang stil! Tijd voor een doelenboost!
    009 Ga fitnessen
    012 Leer normaal typen, zonder tussendoor letters weg te laten/extra te typen
    036 Mest je kledingkast uit
    en natuurlijk:
    065 Doe mee aan een nieuwjaarsduik!

    Zo, jij kan ook weer even vooruit. Ik heb van bovenstaande doelen iets soortgelijks in mijn lijst staan, dus dan kunnen we elkaar steunen:P


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Plaats een reactie