101107 Dag 343

En dan is daar weer een blog!

Van vorige keer:

– Het voltooien van mijn brood-mee-naar-school-doel (089)
– De oktoberfoto (048)

Dat brood mee naar school doel is al lang en breed gehaald, eind september al. Streep erdoor! 😀

Ook de oktoberfoto is al geplaatst, en ook de novemberfoto is inmiddels aanwezig. Een jaar aan maandfoto’s, en nu al hele verschillen. Erg leuk om te zien!

015 Poets minstens één maand ‘s ochtends én ‘s avonds je tanden

Ik ben er mee bezig, het gaat niet gezeldig maar ik heb het alweer een paar dagen achter elkaar volgehouden.

034 Haal één PTA-week hooguit één onvoldoende

De PTA-week is bezig dus… spannend!

037 Leg al je schoenen op een hoop en kijk welke je niet meer draagt, leg deze apart

Voltooid!

038 Gooi weg/verkoop de schoenen die je niet meer draagt

Er staan heel wat paren op marktplaats, nog even afwachten wat er verkocht wordt en welke ik dan zomaar wegdoe…

088 Doe met iemand een wedstrijd wie de meeste blokjes chocolade in z’n mond kan stoppen

Moet er binnenkort van komen!

Eigenlijk heb ik niet zoveel zin om te updaten dus ik laat het hier maar even bij.

3 reacties »

  1. evasophie Said:

    Ik wil die foto’s zien! =D

    Oja, en ik vind het heus niet erg om je te helpen met doel 88 hoor 🙂 vrijdag van de laatste pta’s, zowel melk- als pure chocola? Ik wed dat er dan wel meer mensen meedoen..:)

    Succes deze week!

  2. Roxy Said:

    Wil je soms eens een foto plaatsen van toen je begon met je doelenlijst en nu of zo? Dat is tof om te zien en omdat je zei dat je al zoveel verschil ziet ben ik ook wel nieuwsgierig 😀

    (trouwens, ik heb iemand gevraagd om treinkaartjes aangezien die er heel veel scheen te hebben en zij had blijkbaar scheur-treinkaartjes van voor 2000? Als je die wilt hebben moet je het even zeggen dan geef ik ’t door)

    • Maaike Said:

      Ik zie het nu pas maar in die kaartjes ben ik zeker geïnteresseerd! Kun je ze voor me krijgen? =)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Plaats een reactie