101019 Dag 324

Woooooooow. Soooooooorry. Laaaaaang niet geschreven.

Ow zucht, ik kan niet eens fatsoenlijk updaten want ik ben niet thuis. Eerst maar eens een lijstje waar ik in mijn volgende post (en die komt binnen een maand, echt) aandacht aan ga besteden:

– Het voltooien van mijn brood-mee-naar-school-doel (089)
– De oktoberfoto (048)

Maar uiteraard wil ik ook in deze post iets (leuks) te melden hebben. Laat ik mijn goede gewoonte maar weer eens ‘doen’: Mijn doelenlijst doorlezen en kijken wat ik kan gaan volbrengen. 

015 Poets minstens één maand ’s ochtends én ’s avonds je tanden
034 Haal één PTA-week hooguit één onvoldoende
037 Leg al je schoenen op een hoop en kijk welke je niet meer draagt, leg deze apart
038 Gooi weg/verkoop de schoenen die je niet meer draagt
088 Doe met iemand een wedstrijd wie de meeste blokjes chocolade in z’n mond kan stoppen

Wow. Wat een enthousiasme. Ik begin vandaag met het tandenpoetsdoel. Vanmorgen heb ik ze zoals altijd netjes gepoetst, eens kijken of het me ook vanavond lukt =P Ik zal meteen weer een mooi afstreeplijstje maken… *bezig* Als ik dit tot en met 18 november volhou, kan ik spreken van een nieuw voltooid doel.

Ook de PTA-week komt er weer aan. Het duurt nog even maar hij komt in zicht. Eigenlijk wil ik gewoon *pats boem* de eerste PTA-week van dit schooljaar hooguit één onvoldoende halen. Wish me luck.

Dan het schoenendoel. Of eigenlijk, de schoenendoelen. Dit moet gewoon lukken, ik moet er gewoon een keer goed voor gaan zitten.

En dan tot slot, de chocowedstrijd. Vrijdag ga ik shoppen met Eva en mogelijk ook logeren, en dit lijkt mij een goed moment om dit doel te gaan volbrengen… Oké, Eva? =P

Nou dat was m’n update weer voor zover… hopelijk snel in ieder geval een schoenenupdate 🙂



1 reactie »

  1. Roxy Said:

    Yay post! Lukt je vast wel 🙂 van die wedstrijd moeten jullie eigenlijk wel foto’s maken haha.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Plaats een reactie