100903 Dag 278

En daar is dan weer een update 🙂

Eerst maar even terugkomen op m’n vorige post. De spiegel, die wil nog niet helemaal worden zoals ik het wil. Nog even afwachten dus. De loopbrug, die is af! Aanschouw:


De foto’s willen helaas niet draaien, maar dan verdraaien jullie je nek maar even (like me :’)). Het is dus meer een klimtoestelletje geworden dan een echte brug, maar het brug idee zit er zeker in. Leuk hé. Ik zie die kleine hamstertjes er al helemaal over klimmen met z’n negenen. Want ja: Ik heb weer een nestje met hamsters! Van 3 dagen oud, aaaahw! Daar ook nog maar een foto van dan? (de foto is van gisteren, toen ze twee daagjes waren dus. Mammahams liet zomaar het nest wat openvallen, en toen kon ik kijken en deze foto maken!)


Goed, maar waar het nu dus eigenlijk op neerkomt: 079 Maak voor een hamster een ‘loopbrug’ van klei

089 Neem een maand lang elke dag brood mee naar school – Deze gaat ook goed! Ik heb het al 9 schooldagen volgehouden, nog 14 te gaan!

Vervolgens wil ik ook nog aan het volgende doel beginnen:

078 Geef twee maanden achter elkaar geen kleedgeld uit

HHHUUUIIILLL. Ik heb net nog wat dingetjes gekocht (waaronder een shirt met lange mouwen, dat was zowaar nodig). Verder heb ik nu genoeg sokken, genoeg ondergoed, genoeg broeken, rokjes, jurkjes, vesten, shirtjes, truien… dus ik ga dit gewoon even doen. Huil.
 
 
 

 

Ik begin morgen. 4 september dus.

2 reacties »

  1. Roxy Said:

    Ah wat lief! Ik zat toevallig vandaag (ja je hebt veel tijd over als je ziek bent) nog te bedenken van ‘hé, zou maaike nog een nestje zijn begonnen?’ en het was dus wel zo. Als het van je mag wil ik ze echt een keer zien 😀 Hou je er zelf één of doe je ze allemaal weg, of weet je het nog niet?

    • Ik hou er één zelf, de rest gaat naar andere mensen 🙂 (die ik nog niet allemaal gevonden heb…) En natuurlijk mag je een keertje komen kijken! Zeg maar wanneer 😉 Wel na het weekend want dan is het wat leuker denk ik, hebben ze de oogjes open enzo 😉


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Plaats een reactie